Complaint: Meterstanden

user-73467 on 10 December 2011 about Ista in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik wilde graag mijn meterstanden tussendoor weten aangezien ik afgelopen zomer ruim €900,- moest bijbetalen. Zeer slechte en onbeschofte service aan de telefoon van een dame die perse om 17.00u naar huis wilde. Ik moet nu zes aparte metertjes nalopen en dan met een bepaalde formule uitrekenen (die zij mij niet kon geven) berekenen hoeveel GJ ik verbruikt heb. Dan moet ik dit weer omrekenen met een bepaalde formule van Eneco om te kijken wat het tarief is. Dit moet ik dan aftrekken van het betaalde voorschot en dan hoop ik t juiste bedrag te hebben. Ik kan nu niets nakijken en word volgens mij belazerd waar ik bij sta!

Al met al bijna niet te doen omdat ik de formules niet heb. Die dame aan de tel van ista vroeg of ik nog andere vragen had aangezien t bijna vijf uur was! Niet geholpen dus en ik ben behandeld als iemand die 1+1 niet bij elkaar op kan tellen.

Desired solution:

Een juiste meterstand en de mogelijkheid om dit zelfstandig bij te kunnen houden!

All complaints of