Complaint: Ook slachtoffer van ista nederland

user-137611 on 29 October 2012 about Ista in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij wonen ruim 5 jaar in een appartement, en ieder jaar is het weer afwachten wat ze nu weer op de jaarafrekening zetten. De afgelopen 3 jaar moesten wij belachelijk veel bij betalen in 2008 ruim € 300 in 2009 € 500 en in 2010 ruim €900! Echt belachelijk omdat we allebei veel aan het werk zijn en niet veel thuis dus ook niet veel de verwarming aan! Ik heb contact gehad met ista en gezegd dat ik dit echt niet ga betalen de laatste van 900 omdat wij niet zoveel kunnen verbruikt hebben! Die vrouw aan de telefoon was echt niet vriendelijk gewoon onuitstaanbaar! Ze zei gewoon sorry mevrouw dit is uw probleem en de cijfers die wij hebben binnen gekregen heeft u dus gewoon verbruikt. Met die mededeling beëindigde ze het gesprek! Na nogmaals bellen is er afgesproken dat er een monteur langs zou komen om naar de meters te komen kijken omdat ik ze echt niet vertrouwde, de monteur heeft vastgesteld dat er 2 van de 7 meters defect waren en dus onjuiste info doorstuurde. Maar ista doet hier niets mee! Geen aanpassing op de afrekening! Dus zit niets anders op dan maar aan de electrische kachel! Is toch gewoon belachelijk

Desired solution:

Juiste meters over mijn eigen verbruik! Geld terug

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Ista

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Ista

Ista

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

uitleg over de afrekening en correctie in verband met verkeerde beginstanden

All complaints of