Complaint: Italië

user-137336 on 28 October 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij aankomst bleek ons appartement niet schoon bloedvlekken op de bank de acomedatie beviel ons ook niet armoedige inrichting we zijn in een sta caravan terecht gekomen wat volgens mij goedkoper was maar daar ook door arke niets aan gedaan, wij hadden daar over wel een klacht ingrediënt . Geloof ook niet dat deze klacht zin heeft

Desired solution:

Doe ie

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from Arke

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Wanneer u een melding wilt maken over uw reis, dan dient dit volgens de ANVR-Reisvoorwaarden binnen 1 maand na afloop van uw reis schriftelijk te worden ingediend bij de reisorganisatie. Deze website, waar u uw melding hebt geplaatst, is geen onderdeel van Arke. Wanneer u een reactie van ons verwacht, dan vragen wij u ons webformulier in te vullen via de volgende link: https://www.formdesk.com/tuinederland/KS_Arke. Met vriendelijke groet, Webcareteam Klantenservice

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben de klant gevraagd ons webformulier in te vullen. Na ontvangst nemen wij contact op met de klant. Afdeling Klantenservice Arke

All complaints of