Complaint: jaarnota

user-103421 on 16 May 2012 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben op 22 februari de meterstanden doorgegeven, en kregen een bevestiging van ED.
Daarna kregen wij een foute jaarnota.
Na een heleboel mails, telefoontjes er fout op fout gemaakt, werd ons op 5 april beloofd dat wij het tegoed begin mei op onze rekening zouden hebben.
We kregen zelfs excuses van ED, en de nogmaals de verzekering dat het tegoed begin mei op onze rekening zou staan.
Nu hebben wij dus weer een mail gestuurd, en kregen wij een mail terug het tegoed zou begin juni teruggestort worden.
Hier zijn wij het dus helemaal niet mee eens, en willen het tegoed meteen terug.

Desired solution:

Ons teveel betaalde tegoed meteen terug op onze rekening.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that EnergieDirect posted

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Zoals telefonisch met je besproken, ontvang je dinsdag het tegoed op het bij ons bekende rekeningnummer. Namens energiedirect.nl bied ik je mijn excuses aan voor de vertraging in de uitbetaling.

Met vriendelijke groet,

^Ralf van energiedirect.nl

All complaints of