Complaint: jaarnota en uitbetaling

user-12958 on 25 May 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

eindelijk na vijf maanden had ik mijn verhuizing rond bij NEM. door elke dag te bellen. vanaf april heb ik een jaar nota gekregen. ik zou een bedrag terug. nu is een maand nou helemaal niks terug. het lijkt dat ze wil niks wil terug geven.
ik ben elke dag bezig met bellen om te vragen waarom krijg ik mijn geld terug. elke dag weer andere antwoord. het begint irritanter worden.
de schande is je elke keer vragen wanneer krijg je eigen geld weer terug
hoe vaker je hoe belt langer het gaat het duurder
als je een klacht naar hun stuurt,dan word je over twee weken gebeld of helemaal niet
dit is een schande voor woorden

Gewenste oplossing

graag opgelost en zosnel mijn geld over maken en beter antwoordt geven op de vragen en duidelijkheid
klachten moet snel beter opgelost moeten worden

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is door NLEnergie opgelost. Mocht u toch nog vragen hebben, laat dit dan weten via internetklantenservice@nlenergie.nl

All complaints of