Complaint: Jaarnota niet in orde

user-12406 on 14 May 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Mijn jaarnota is niet in orde, ik heb meer betaald dan er op staat. Ben nu al twee maanden bezig om aan te tonen dat ik alles heb voldaan. Heb aangetekend schrijven verstuurd met alle bewijzen en dat mijn energie niet klopt, dat hier foute bedragen staan en twee maanden helemaal niet. Het enige wat ze doen is aanmaningen sturen en beantwoorden alleen als ik bel met ik kan u niet verder helpen nu ik ga het uitzoeken voor u, maar terug bellen ho maar. Ze weigeren gewoon om mijn bankgegevens naast die van hun te leggen, en in te zien dat hun gegevens niet kloppen.

Gewenste oplossing

Dat ze het goed uitzoeken met alle gegevens die ze hebben en het oplossen.

Comment by poster of the complaint

14 years ago - Ik had met de NEM afgesproken dat ze tot en met vandaag het uit zouden zoeken en dan terug bellen. Zelfs een tijd met ze afgesproken. Helaas, is niet gebeurd. Heb al gekeken bij de geschillencommissie, maar ik word doorverwezen naar de OPTA. Morgen gaat alles dus maar naar de advocaat. Jammer dat het zo moet gaan. Even rekenen en exel bestand erbij en het probleem is opgelost. Dom van ze

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from from Klacht.nl

14 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

Comment by poster of the complaint

14 years ago - Er zou door de NEM een oplossing van deze klacht zijn. Helaas gaat vandaag de zoveelste brief van mijn advocaat de deur uit. Boekhouding van de NEM klopt niet. Klacht opgelost, helemaal niet!

All complaints of