Complaint: jaarrekening omterecht bij incasso

laurakorthof on 03 March 2013 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

in 2008 was is 2 maanden bij NL energie omdat zij mij een goedkoper product verkochten wat niet zo bleek te zijn. Daarop ontving ik in februari 2009 een eindafrekening welke niet kloppend zou zijn, hierover gebeld en men gaf aan dat dit klopte, waarop de rekening naar de incasso is gegaan.
daarop een brief met klachten naar NL energie met de mededeling dat de factuur niet klopte en al was voldaan, daarop een brief met excuus en een nulsaldo, in 2010 wederom een brief van incasso, waarop wederom een brief met aantoonbare bewijzen naar de klantenservice van NL en een bemiddeling van nuon, daarop een corectie rekening, daarna een jaar niets, maar in 2012 wederom een brief van incasso, daarop wederom contact met bewijzen naar NL energie en bemiddeling van noon, daarop nu wederom een brief met laaste kans tot betalen???!!!!!! hoeveel moet ik nog bewijzen???!!!
en wanneer wordt mij naam gezuiverd???!! moet ik echt naar een krant met bewijzen of naar een tvprogramma….

Desired solution:

contact met nuon dat de jaarrekening idd voldaan is, bewijzen zijn niet meer nodig, allemaal meerdere malen in bezit!!
mijn naam gezuiverd en een excuus, wellicht een tegemoetkoming voor alle irritaties. Onterechte incassokosten gecorrigeerd...

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to NLE about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to NLE to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Message from NLE

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten. Wij hebben u telefonisch en schriftelijk op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen? De medewerkers van onze Klantenservice staan graag tot uw beschikking, bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur via 088-7307307 (lokaal tarief) en via www.nederlandenergie.nl Met vriendelijke groet, Team Klachtafhandeling De Nederlandse Energie Maatschappij

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben verschillende malen in 2010/2011 telefonisch en schriftelijk contact gehad met de klant. Er heeft een correctie plaats gevonden wat maar 10 kWh verschil was. Wij hebben de klant aangeboden het resterende openstaand saldo te voldoen zonder incassokosten. Klant heeft is niet akkoord gegaan met dit voorstel. Openstaand saldo is overgedragen aan het incassobureau. De vordering zal niet worden ingetrokken.

All complaints of