Complaint: Ergernis!

j_somers@ziggo.nl on 20 November 2013 about Jan Linders in category Supermarkten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Herhaalde malen heb ik me al geergerd aan fouten in het filiaal Klimmen. Vandaag heb ik zuurkoolcasselerrib gekocht waar een bordje bijhing 299 gram 2,99. Thuisgekomen lees ik op mijn bon dat er 5,18 euro is berekend. Er is weliswaar iets meer inhoud in het pakje maar dit bedrag is gewoon te hoog. Ik meld dit nu omdat ik waarschijnlijk morgen of overmorgen weer pas in de winkel kom om het kenbaar te maken. Daarom breng ik u reeds nu op de hoogte!

Desired solution:

Ik heb mijns inziens recht op een teruggave van 2,19 euro. Het gaat mij overigens niet om die luttele centen maar ik vind de regernis veel groter temeer omdat het herhaalde malen is gebeurd dat ik het personeel op onduidelijkheden en verwarringen moest aanspreken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Jan Linders about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Jan Linders

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Jan Linders

Jan Linders

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klant wordt vandaag gebeld door een medewerker uit Klimmen, zodat dit netjes opgelost wordt.

Jan Linders klantenservice

All complaints of