Complaint: folderbezorging

allard on 17 February 2011 about Jan Linders in category Supermarkten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De Jan Linders folder wordt niet meer wekelijks bezorgd de laatste 2 maanden. Drie weken geleden heb ik dit doorgegeven bij Jan Linders in Brunssum. Het weekend erna werd ik gebeld door Alfaverspreidingen (zeer snelle actie van Linders)met de vraag of ik de folder ontvangen had. Die keer toevallig wel weer (heb ik ook zo doorgegeven). De week erop echter(afgelopen weekend)heb ik WEER GEEN reclamefolder ontvangen. Ik weet dat ik ook via internet de aanbiedeingen kan bekijken, maar dit is mij veel te klein en niet prettig om te lezen, dit spreekt ook minder aan dan een krantje doorbladeren bij een kopje thee als ontspanning tussendoor en nuttig tegelijkertijd. Via mail kan ik Jan Linders niet rechtstreeks te pakken krijgen vandaar deze weg.

Gewenste oplossing

Als het Jan Linderskrantje weer wekelijks in mijn brievenbus ligt.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Jan Linders

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Jan Linders

Message from Jan Linders

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Geachte heer/mevrouw, Helaas kunnen wij via deze site niet persoonlijk met u corresponderen. De supermarktmanager of zijn vervanger is u graag van dienst in de supermarkt om uw klacht direct op te lossen. U kunt uw klacht ook melden via http://www.janlinders.nl. Wij nemen dan snel contact met u op. Met vriendelijke groet, Jan Linders klantenservice

Jan Linders

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Helaas kunnen wij via deze site niet persoonlijk met u corresponderen.
De supermarktmanager of zijn vervanger is u graag van dienst in de supermarkt om uw klacht direct op te lossen. U kunt uw klacht ook melden via http://www.janlinders.nl. Wij nemen dan snel contact met u op.

Met vriendelijke groet,
Jan Linders klantenservice

All complaints of