Complaint: klacht

allard on 31 December 2010 about Jan Linders in category Supermarkten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gachte Heer/ mevrouw
ik heb 2 flessen advocaat gekocht bij Jan Linders
waar van een fles de advocaat heel dun was het was net gele melk de ander fles was veel dikker en lekker
ik heb dat gemeld bij Jan Linders ik had de bon niet meer en kreeg geen nieuwe fles Ik moest maar naar de Zwarte kip schrijven op de fles staat 0414 1397737
Ik hoop dat u met dat bericht iets aan heeft
Zodat het niet meer hoeft voor te komen
We hebben de advacaat maar niet op gegegeten
het blijft toch de lekkerste advocaat van de zwarte Kip

Gewenste oplossing

Een nieuwe fles advocaat graag

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Jan Linders

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Jan Linders

Message from Jan Linders

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Helaas kunnen wij via deze site niet persoonlijk met u corresponderen. De supermarktmanager of zijn vervanger is u graag van dienst in de supermarkt om uw klacht direct op te lossen. U kunt uw klacht ook melden via http://www.janlinders.nl. Wij nemen dan snel contact met u op. Met vriendelijke groet, Jan Linders klantenservice

Jan Linders

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Helaas kunnen wij via deze site niet persoonlijk met u corresponderen.
De supermarktmanager of zijn vervanger is u graag van dienst in de supermarkt om uw klacht direct op te lossen. U kunt uw klacht ook melden via http://www.janlinders.nl. Wij nemen dan snel contact met u op.

Met vriendelijke groet,
Jan Linders klantenservice

All complaints of