Complaint: je laten uitschelden aan je eigen voordeur door bezorger

user-103955 on 19 May 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

heb vandaag een pakketje geleverd gekregen van wehkamp via selectvracht ik lag nog in bed dus had de eerste keer de bel niet gehoord de tweede keer wel dus ik schiet even snel een badjas aan en ren naar beneden staat de bezorger twee deuren verder en ik doe open zegt hij he he ze is wel thuis en in badjas nog wel kan allemaal tegenwoordig en hij begint te schelden tegen me dat ik wist dat er een pakket kwam en waarom ik dan nog in mijn nest lig en hij werkte speciaal op zaterdag voor mij om mijn pakket te leveren dus ik zeg is toch je werk of niet soms zegt hij nee ik heb nog wel meer te doen dan 3 keer aan te bellen bij je en drie buren die het niet willen aannemen maar twee buren waren niet thuis en 1 wil het niet aannemen net of ik er wat aan kan doen dat mijn buren niet thuis zijn of niet willen aannemen ik ben toch degene die iets besteld heeft dan hoeven mijn buren toch niet thuis te zijn lijkt me of ben ik nu gek ik heb gelijk een mail gestuurd naar selectmail en wehkamp want dit vind ik te gek voor woorden dank zij mij en andere klanten heeft zo iemand tenslotte een baan en dit noem ik echt niet klantvriendelijk zegt hij ook nog tegen de mensen twee deuren verder ja ze lag nog in bed kan zomaar allemaal zulke mensen bestaan ook nog ik wist echt niet wat ik hoorde hij wilde neem ik aan zelf deze baan ik heb hem er niet toe gedwongen dat hij hier moet werken en als hij er niet tegen kan moet hij maar een andere baan zoeken lijkt me en mij niet uitschelden bij mijn eigen voordeur .

Desired solution:

dat zulke mensen niet de kans krijgen om zoiets te zeggen dit is blijkbaar geen baan voor deze man ik wil dat hij er op word aangesproken dat hij snel een andere baan moet gaan zoeken als hij dat bij iedere klant zo doet lijkt me niet echt een goede reclame voor selectvracht .

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of