My complaint:
Middels deze klacht wil ik mijn onvrede uiten over het Jumbo filiaal aan het Lieve Vrouwenplein in Tilburg. Zojuist was ik bij de filiaal de vierde wachtende in de rij. Echter; volgens baliemedewerker J., die mij onbeschoft te woord sprak en direct in de verdediging schoot (incl. stemverheffing) was dit niet het geval.
Argument 1: De mensen voor je stonden in de rij voor sigaretten. Dit kan kloppen, echter hadden zij ook andere boodschappen.
Argument 2: De snelkassa is geen kassa.
Op het moment dat ik in de rij stond als vierde wachtende waren de andere kassa’s onbemand. De baliemedewerker telde het aantal wachtenden en opende toen een nieuwe kassa. Te laat, mijn inziens! Volgens J. was de kassa die vervolgens werd geopend, al geopend.
Ik ben ontevreden over de manier van handelen van Jumbo en van de desbetreffende medewerkster. Toen ik aangaf de filiaalmanager te willen spreken, werd hier niet op ingegaan.
Wekelijks kom ik zes keer bij Jumbo voor ruim 80 euro per week. Wellicht raadzaam jullie medewerkster een training lange-termijndenken / klantenbinding te geven. 80 euro per week, vijf jaar lang: Dag â,¬ 20.000 euro!
Zoals u zult begrijpen heb ik mijn boodschappen netjes achtergelaten en ga ik voortaan voor de onvoorwaardelijke klantgarantie. Vriendelijke medewerkers en geen reclame van loze beloften.
Kassabon informatie: S06456 #2248 9.01uur
Desired solution:
-