Complaint: K3-kaartjes

user-121635 on 14 August 2012 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zondag 14 augustus zijn wij met onze dochter naar K3 geweest. Zij had zich hier enorm op verheugd. De 3 kaarten zijn door mij op tijd gereserveerd en voor een behoorlijk bedrag. Ik wilde ook graag dat we redelijk vooraan zatenen de zaken goed konden zien. Voor € 44,35 per persoon (3 personen, 2 volw. en 1 kind van 4) waren we dus een behoorlijk bedrag (over de € 130,00) kwijt en tot onze schrik zaten we bovenaan (balkon), het laatste balkon, BA3, ingang 8, rij 20, stoel 7,8,9. Dit kan volgens mij niet de bedoeling zijn geweest. Zoals jullie destijds hebben geschetst, toen ik de ik de kaartjes bestelde, had je voor dit bedrag een goede plek, maar dit blijkt dus onjuist. De rest van de bedragen die je aan kon vinken waren allemaal lager van bedrag. Hoe kan dit??? Graag verneem ik van u.

Met vriendelijke groet,
F. Potteboom (06 227 44 305)

Gewenste oplossing
Bedrag retour.

Oplossing van het bedrijf
Ten tijde van het melden van uw klacht op klacht.nl was See Tickets hierop nog niet actief. Uw klacht wordt vanwege deze reden afgesloten.

Desired solution:

Wij zijn het niet eens met jullie oplossing, aangezien dit geen oplossing is. Bovendien vind ik dat het heel lang geduurd heeft voordat er eens wordt gereageerd.

Gewenst oplossing: bedrag retour of groot deel ervan.

Met vriendelijke groet,

Fam. Potteboom

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Ten tijde van het plaatsen van uw eerdere klacht is See Tickets niet aangesloten geweest bij Klacht.nl. De klacht is om deze reden gesloten. We hebben een bericht gestuurd met toelichting.

All complaints of