My complaint:
Vandaag gebeld met CenterParcs de Kempervennen om kaarten te reserveren voor het zwembad. In eerste instantie ben ik prima telefonisch te woord gestaan. Ik kan de kaarten bestellen via de site www.dagjecenterparcs.nl/kempervennen daar mag je al je gegevens invullen en uiteindelijk via ideal betalen. dit alles heb ik gedaan en ga vervolgens met de kinderen zwemmen. Echter de dame achter de balie was minder aardig. In haar systeem was niet te zien dat de kaarten betaald waren dus dat mocht ik ter plekke nogmaals doen, anders werd er niet gezwommen. Nadat ik de bevestigingsmail van centerparcs@detoekomst.nl met daarop de betaalbevestiging heb overhandigd zij de dame doodleuk dat ik het bedrag ook had kunnen laten storneren en dat ze deze mail niet kon accepteren.
Vervolgens heb ik ingelogd en haar laten zien dat het toch echt van mijn ING-rekening is afgehaald. Er was geen gesprek mogelijk, mij keuze was nogmaals betalen of niet zwemmen. ik heb voor dit laatst gekozen en ben met de kinderen weer naar huis gereden.
Desired solution:
Dit is niet de eerste keer dat ik deze discussie aan de balie voer.
Normaal gesproken is de bevestigingsmail voldoende.
Graag ontvang ik het overgemaakte bedrag per omgaande terug.