Complaint: kaartje kopen via internet

user-51628 on 02 June 2011 about PATHE in category Bioscopen & Theaters

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Via internet kaarten besteld voor de voorstelling van 18.20. Na betaald te hebben en de barcode uitgeprint te hebben blijkt het tijdstip 21.30 te zijn. Klantenservice (0,15ct/min) geeft als oplossing om ff bij de kassa langs te gaan (ik woon in Enkhuizen en de bioscoop is in Amsterdam), of telefonisch (0,55 ct/min) kaarten te bestellen. Telefonisch geprobeerd, maar het tijdstip van 18.20 uur werd niet als mogelijkheid opgenoemd. Nu maar weer kaarten besteld voor 18.20 uur (nu wel gelukt voor 18.20 uur). Het zal mij benieuwen of ik vanavond weer ruzie krijg om mijn geld van 21.30 uur terug te krijgen.
Sorry Samantha van de klantenservice, maar Pathé heeft het intern niet op orde.

Desired solution:

Geld retour voor de gekochte kaarten van 21.30 uur.

Eerlijk is eerlijk.....in tegenstelling tot de algemene voorwaarden van Pathé heb ik zonder moeite mijn geld voor de 21.30 uur voorstelling bij de kassa van Pathé Arena teruggekregen.
Alleen jammer dat deze zaken niet snel (en kosteloos) opgelost kunnen worden via internet bij de klantenservice.

All complaints of