Complaint: Kan geen code invoeren.

user-127793 on 14 September 2012 about Lotto in category Loterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Alles geprobeerd, maar een code invoeren is onmogelijk, daar er een tekst over de balk/ruimte voor de code is geplaatst.
Waarom? Op deze manier kan toch niemand meedoen !!!!

Ja, alleen als men de code opstuurd via een antwoord kaart.
Ik wil dit niet doen.
Ik wil gewoon via internet kunnen invoeren (we leven toch in 2012).

Desired solution:

Dat lotto dit probleem oplost.Dusdanig dat iedereen gewoon via internet kan invoeren, zoals aangeboden.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Lotto

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Lotto

Message from Lotto

12 years ago - Geachte mevrouw Kainama, We vinden het zeer spijtig te vernemen dat u uw actiecodes op uw computer niet kunt activeren. Voor het activeren van uw actiecode is de nieuwste browser vereist. Indien u de antwoordkaart niet terug wenst te sturen, en ook niet telefonisch wenst te activeren willen we u aanraden om uw browser naar de nieuwste versie te updaten. Op de nieuwe versie van bijvoorbeeld internet explorer 7 werkt de site naar behoren. Onze excuses voor het ongemak. met vriendelijke groet, Klantenservice Lotto

Lotto

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klant kan de nieuwste browser downloaden. Website werkt dan naar behoren.

All complaints of