Complaint: Kan iemand het nu een keer goed doen.

user-111049 on 25 June 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Telefonisch een alles-in-één pakket besteld. Uitgelegd dat we beneden 1 tv hebben en boven 3. We hebben gezegd dat we dit pakket wel wilden als ons telefoonnummer maar hetzelfde bleef. In de brief van 8 juni staat dat de abonnementswijziging uitgevoerd wordt op 20 juni.
In een brief van 11 juni vernemen wij dat er een nieuw telefoonnummer voor ons gereserveerd is. Maar dit wilden we niet dus gelijk een telefoontje om dit door te geven. Volgens de persoon aan de telefoon kan dit niet zomaar verandert worden dus wordt het abonnement stopgezet.
Op 13 juni een brief ontvangen dat de aanvraag voor het intrekken van de abonnementswijziging is ontvangen en dat de aanvraag is verwerkt.
We hebben begrepen dat hierna pas weer een nieuwe aanvraag gedaan kan worden.
20 juni Geen internet en telefoon.
Gebeld en er werd gezegd dat er toch een overstap plaats gevonden heeft van ADSL naar VDSL. We moesten het nieuwe modem maar aansluiten en dan zou alles het weer moeten doen. ’s Avonds het nieuwe modem weer aangesloten. Alles deed het weer. Alle codes ook op tablet en computers gezet zodat deze ook weer werkten.
Volgende dag: internet deed het gewoon en de telefoon gaf bij iedereen die ik wilde bellen een in gesprektoon.
Weer contact opgenomen. Volgens de persoon aan de telefoon was alles teruggezet en moest nu het oude modem weer aangesloten worden. Niet te geloven. Dit gedaan en alles ook weer moeten veranderen op de andere computers.
Vrijdag 22 juni naar de KPN winkel in Zwijndrecht gegaan. Ik wil op dit moment alles stopzetten en na de vakantie wel eens kijken of ik nog wel interactieve tv wil. Ik ben de problemen spuugzat. Ik heb ondertussen ook al zoveel telefoontjes gepleegd en kosten gemaakt. In Zwijndrecht is alles bekeken en stond er op dit moment geen order dus alles lag gewoon stil. Gelukkig!!! Thuis nog even 0800-0429 gebeld en dit nummer gaf aan dat de status niet opvraagbaar was. Ik dacht dus dat het in orde was!
Maandag 25 juni kreeg ik een mail waarin staat dat wij ons abonnement willen wijzigen in een alles-in -één pakket en dat de wijziging uitgevoerd wordt op 5 juli. O, nee toch!!!
Weer een telefoontje!! Moest een ander nummer bellen. Weer alles doorgeven!! Er is mij verteld dat alles nu stopgezet is en dat ik over 5 dagen een bevestiging krijg.
Wat een gedoe allemaal. Mensen aan de telefoon beloven van alles en zeggen steeds dat het goed komt. Ik heb er nog niets van gemerkt. De één zegt dit, de ander dat. Schuiven de schuld op een ander. Ik heb ik weet niet hoelang ik al aan de telefoon heb gezeten. Die 4 euro per maand die ik goedkoper uit zou zijn brengt wel heel veel ellende met zich mee. Omdat ze een fout hadden gemaakt met het aantal tv’s die wij in huis hebben ben ik met mijn oude abonnement nog goedkoper uit omdat ik ook voor de digitennes voor de tv’s boven ook nog moet betalen. Hadden ze ook niet goed doorgegeven.
Ik hoop dat alles nu toch echt teruggedraaid wordt en alles bij het oude blijft. Internet en telefoonabonnement van KPN, telefoonkosten van Superieur en de televisie bij Ziggo.
Dinsdag 26 juni: Toch kastjes/digitennes binnen gekregen. Woensdag 27 juni: 4 brieven van KPN : 1 brief die we al een keer gekregen hebben met de mededeling dat de abonnementswijziging 5 juli plaatsvindt en 3 dezelfde brieven met een afspraak over de huur van 3 digitennes. NIET TE GELOVEN!!!!!!
Na deze 3 brieven komt nu ook nog de pakketdienst langs met een doos van KPN!!! Deze doos heb ik GEWEIGERD!!!!. Gratis nummer gebeld. Hier kreeg te horen dat er 3 lopende orders waren. Weer gebeld naar het (0,10 per minuut nummer). Gevraagd of ze mij terug konden bellen. Dit was niet mogelijk. Weer heel lang aan de telefoon gezeten. Ze moesten het weer navragen en waren bezig met intikken in de computer terwijl ik zat te wachten. Ze hebben me weer belooft alles stop te zetten en ik word morgen of overmorgen terruggebeld. Om gek van te worden!!!!
Donderdag 28 juni: Vandaag ben ik teruggebeld. Er werd mij verteld dat ze het abonnement niet zomaar terug kunnen zetten omdat er nog orders lopen?
Vandaag ook weer een brief gekregen waarin staat dat ons pakket uitgebreid wordt naar alles in één en dat we EEN NIEUW TELEFOONNUMMER KRIJGEN!!!!! HOE IS HET MOGELIJK???!!!!
Naar de KPN winkel in Dordrecht geweest. Ge zien dat er staat dat alles teruggezet moet worden. Alles staat er in codes dus niet echt duidelijk voor mij. Als ik de computer daar inkijk zie ik ook maar een paar aantekeningen i.p.v. de vele keren dat ik gebeld heb.

Vrijdag heb ik de storingsdienst telefonie gebeld om daar ook door te geven dat alles bij het oude moet blijven. Hij moest dit van mij erbij vermelden.
Ze zouden het uitzoeken en ik zou vrijdag teruggebeld worden.

Maandagmiddag ben ik gebeld en er werd mij medegedeeld dat op 5 juli alles in werking gezet wordt en ik een nieuw telefoonnummer heb. ONGELOFELIJK!!!!! Ik zal waarschijnlijk weer het nieuwe modem aan moeten sluiten. Het duurt ongeveer 10 dagen voordat ik mijn oude nummer weer heb en dan moet het nieuwe nummer weer afgemeld worden.
WAT EEN ERGERNIS, TIJD en KOSTEN!!!

Desired solution:

Allereerst dat mijn abonnement stopgezet wordt en alles bij het oude blijft!!! Het liefst heb ik ook mijn telefoonkosten vergoed.

All complaints of