Complaint: kapot

user-201199 on 26 September 2013 about Sony Ericsson in category Electronica - GSM

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij deze wil even een klacht indienen vanwege het snele stukgaan van de telefoon. Ik had een nieuw abbonement aangeschaft waarbij ik de sony ericsson vivaz erbij kreeg. Leek een mooie telefoon in eerste opzicht. Nu vond ik die telefoon toch niet lekker werken dus had me sim kaart weer in me oude telefoon gestopt. En de vivaz weer netjes in het doosje op een veilige droge plek opgeborgen.

Nu wil dus het geval dat ik hem een jaar later weer wil gebruiken. Dus ik haal de vivaz weer uit het doosje.
Nu wil ik deze aan doen maar is op een vreemde manier op geen enkele manier aan te krijgen. En ik heb uiteraard eerst de telefoon helemaal opgeladen maar ook dan geeft ie geen signaal. Me abbonement is nu al afgelopen en ik dus geen garantie meer.

Desired solution:

Mijn oplossing is dat de tel kosteloos terug naar de fabrikant gaat om hem te laten maken of er een vervangent toestel word geleverd.

Mvg. M.Heemsbergen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Sony Ericsson

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Sony Ericsson to pickup complaint

All complaints of