Complaint: Kapotte 2e keus Dell Monitor

user-208844 on 29 October 2013 about Redcoon Benelux in category Internetshops - Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb een niet werkende monitor van Dell ontvangen Nieuw in doos en werkt niet !Eind controle Dell Of inkoop 2e keus apparatuur door Redcoon om lage prijs te geven?
Terug gestuurd en deze wordt gerepareerd? Zeggen ze?
Waarom geen nieuwe stuk uit doos !
En nu weken wachten!
Waardeloze service ook van Dell
alles kan stuk gaan maar stuk uit de doos is 2e keus of geen eind controle!

Desired solution:

Gewoon een nieuwe omruilen opsturen natuurlijk!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Redcoon Benelux about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Redcoon Benelux

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Redcoon Benelux

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Redcoon Benelux posted

Responded on 06 November 2013 at 16:24

Ik moet toegeven dat het mede door Redcoon Team netjes is opgelost.
Ik heb nu een nieuwe monitor en snel ook.
Nogmaals bedankt hiervoor.

Redcoon Benelux

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste T van Norden,

Helaas is het aanmelden van de retour buiten de bedenktijd van 14 dagen gemeld, om deze reden is er een reparatieopdracht voor je aangemaakt.
Inmiddels is de reparatie door Dell afgerond, het defecte artikel is onder garantie omgeruild.
De nieuwe monitor zul je binnen enkele dagen ontvangen.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Saskia
Namens het redcoon Webcare-Team

All complaints of