Complaint: Kapotte iphone 3 van Belcompany gekregen

user-48100 on 27 April 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb gister nadat ik al voor de 4e keer in de winkel stond eindelijk mijn iphone gekregen. Nadat ik hem thuis uit de verpakking haalde en aanzette kwam ik er al snel achter dat mijn microfoon niet werkte. Wanneer ik iemand bel of als ik gebeld wordt hoor ik de andere persoon wel, maar horen zij mij niet.

Ik heb gelijk na het constateren van het probleem de Belcompany winkel gebeld. Zij vertelde mij dat ik wederom moet terugkomen met het toestel en dat ik tijdelijk een oud leen-toestel krijg. Ik ben dan ook totaal niet tevreden met de oplossing van de Belcompany, dit betekent namelijk dat ik weer weken moet wachten op de reparatie van het toestel. Ik vind het dan ook ronduit belachelijk dat wanneer ik een kapot toestel krijg ik hiervan de dupe moet zijn. Ik vind dan ook dat de Belcompany hiervoor verantwoordelijk is. Ik baal er dan ook flink van dat ik nu een duur abbonnement heb afgesloten speciaal voor iphone en uiteindelijk moet ik het doen met een oud toestel.

Desired solution:

Op kort termijn (1 dag) een nieuwe iphone. In hun webshop vermelden zij dan ook dat ze een nieuwe iphone toestel binnen 24 uur kunnen leveren. Ik begrijp daarom niet dat ze mij vertellen dat het weer weken gaat duren voordat ik mijn iphone terug heb.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Goedemiddag,

wij hebben telefonisch contact met u proberen op te nemen.
De kans bestaat dat de problemen veroorzaakt worden omdat uw simkaartje niet geheel juist op maat geknipt is.

Zou u daarom terug willen gaan naar de winkel, dan kunnen zij dit met u testen. Als het inderdaad aan de simkaart ligt, kunnen zij het ter plekke voor u oplossen. Als het toch aan uw toestel ligt, zullen zij uiteraard met u bekijken of uw toestel aan de ruilvoorwaarden voldoet, en dan het toestel voor u bestellen, zodat deze geruild kan worden. In de tijd dat u op de nieuwe telefoon moet wachten, zal de winkel u dan een leentoestel aanbieden.

Met vriendelijke groet,

BelCompany WebCare

All complaints of