Complaint: Kapotte rits

Fam van Krevel on 12 February 2012 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb ook een leren jas gekocht bij de makro. Toen het kouder werd (ging vriezen dus) ben ik deze gaan dragen. Nog geen 2 weken later rits kapot.Kan deze helemaal niet meer dicht doen omdat de onderkant eraf is.
Teruggegaan naar de winkel en er werd verteld dat er geen garantie op de rits zat (het enige waar geen garantie op zit zeiden ze). Maar naar mijn inziens mag deze toch wel wat langer meegaan dan 2 weken.

Desired solution:

Als ze deze kosteloos laten repareren of dat ik hem laat repareren en de bon kan inleveren bij hun en deze dan ook volledig vergoed wordt.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Makro

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Makro posted

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klant is per email geïnformeerd over de afhandeling.

Makro Customer Service Center

All complaints of