Complaint: kapotte zitplaatsen

user-73417 on 09 December 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

we hadden 2 tickets voor de 6e rij. helaas was er een mankement aan de onderkant waardoor de banmk loszat. hij wibelde heen en weer. ik ben naar een van de dames v/d organisatie gegaan die zeiden gaaan jullie maar ergens anders zitten want we hebben geen mannen in huis om dit nu te maken. Elke keer als we zaten kwamen de mensen die op die plaats gereserveerd hadden en niet iedereen reageert even aardig als je opo zn plaats zit. dit gaf opns al een rotgevoel en het is niet leuk om zo naar een voorstelling te gaan. Je geeft veel geld uit om een gezellig avondje te hebben. Ik ben weer naar een dame gegeaan die wilde onsd op de 11e rij plaatsen, dit wilde we niet want we headden 1e rang besteld en vonden dan de 6e rij al best hoog.We zijn uiteindlijk daar maar gaan zitten want ze bleef me maar vertellen dat ze niemenad weg kon sturen en dat dit de enioge mogelijkheid was. Mijn dochter zei latren we het maar doen dat is een kind van 14 en die schamen zich als zoiets voordoet. Afijn we zaten er nog nniet of 2 flinke mensen ginen voor ons zitten. de een had ook nog een grote gebreide muts op. Je kan moeilijk zegggen doe die ff af!We zagen niks. alleen die koppen….We zijn toen toch weer terug gegaagn naar die rotplaatsen met die kapotte bank. het was een plek van 3 de andere mevrouw had geluk die kon een bankje ervoor gaan zitten.Maar wij hebben al wiebelend de show gezien. En de dame van de organistaie die beloofde om in de pauze te informeren is niet meer geweest. We waren er nu voor het 9e jaar emaar hebben er niet van genoten want het zijn al rottige bankjes en dan ook nog aan een kant zo kapot of je op de schommelstoel zit dat was niet fijn. Ik hoop dus dat u ons tegemoet komt met iets want 96,- euro is voor mij héél veel geld!

Desired solution:

mijn geld terug, of volgend jaar 2 kaartjes in vak H en dan op de 3e rij ,ofzo.....

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

de klacht van mw is doorgestuurd naar de producent van het evenement.

All complaints of