Complaint: kapsalon tommy’z tokko schandalig!

lauwtje25 on 20 March 2011 about Kapsalon Tommyz Toko in category Kappers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op woensdag 19 februari 2011, ben ik de zaak tommy’z tokko kapsalon ingestapt. ik werd ontvangen door een kapster< heb haar toen verteld wat er met mijn haar moest gebeuren. mijn haar is van nature donkerbruin maar had het al daarvoor zelf geblondeerd dus het was al licht alleen de uitgroei was koper en bij de wortel had ik nog mijn eigen uitgroei donderbruin dus. ik heb de kapster toen gevraagd of het mogelijk was om de uitgroei te blonderen en daar boven op platina blonde highlights te zetten, zij heeft toen met haar 2de collega zitten overleggen en kreeg volgens als antwoord: ja dat komt helemaal goed meid!!!! we hebben gelijk op dinsdag 25 februari 2011 een afspraak gemaakt. oke dinsdag 25 februari 2011 kwam ik aan in de zaak, ik nam plaats op de kappersstoel en der werd aan mij uitgelegd wat ze precies zou doen( uitgroei blonderen dat gelijk maken aan de blonde kleur die ik in me haar al had en daarboven platina blonde highlights) oké nou ik heel vertrouwd liet ik haar aan het werk gaan, na 3uren was ze eindelijk klaar, maar tijdens dat ze me haar droog begon te föhnen zag ik tot mijn grote verbazing gele vlekken!!!!!! het was vreselijk mijn haar was wit met gele vlekken!!! ik gaf het aan maar ze maakte mij wijs dat als ik het een paar keer met zilvershampoo zou wassen dat die gele vlekken zouden verdwijnen, maar ik zag ook aan hum gezicht uitdrukkingen van het personeel in de zaak dat het niet goed was..iedereen was stilletjes. Zo teleurgesteld van verbazing hield ik mijn mond verder en liep naar de kassa om te betalen….en ja hoor 220 euro moest ik betalen!! ik heb het betaald en ben met buikpijn en misselijkheid naar huis gegaan, maar toen ik thuis aan kwam schrok iedereen zich rot van mijn kapsel…ik rende naar de badkamer zette extra licht aan en zag zulk lelijk afschuwelijk haar!! gele vlekken overal!! ik heb de hele nacht zitten huilen en niet geslapen, de volgende dag ben ik terug gegaan en vroeg om de eigenaar, ik heb hem alles verteld en liet hem mijn haar zien, hij gaf toe dat het geel was en dat het opnieuw hersteld moest worden, we hebben weer een afspraak gemaakt op woensdag 2 maart 2011. Dit keer zou een andere kapster daar in de zaak me haar doen, me haar werd weer ontkleurt en der ging een spoeling door heen na 3uur werk zag ik weer gele vlekken, terwijl mijn boven haar en uitgroei alleen maar witter werd! mijn hoofdhuid was zo droog en voelde heel erg strak aan, ik ben toen in tranen uitgebarst, ik heb tegen de kapster gezegd dat ik mijn geld terug wil want hiervoor wil ik geen 220 euro betalen maar het enige wat de kapster deed was knikken met der hoofd en zeggen dat zij daar niet overgaat. ik heb om de eigenaar gevraagd maar die was in het buitenland en die zou de week daarop terug komen,We hebben weer een 3de afspraak gemaakt op woensdag 9 maart 2011 want dan zou de eigenaar aanwezig zijn. Op woensdag 9 maart kwam ik de zaak weer binnen,de eigenaar liep naar me toe…het eerste wat hij zij was: heb je het weekend door kunnen brengen met je haar! ik vind dit schandalig als kapper/eigenaar om je klant zo aan te spreken! ik heb tegen hem gezegd dat mijn haar niet meer een 3de verf beurt aan kan, en dat ik heel erg ontevreden ben en totaal niet had verwacht van zo’n professionele kapsalon, als jullie het niet kunnen, hadden jullie dat al vanaf dag 1 moeten aangeven. De eigenaar antwoordt: ten eerste wij geven geen geld terug,en verder probeerde hij me wijs te maken dat het aan me haar lag door dat het zo vaak zelf was geblondeerd om het kort te maken ik kreeg alleen kappers praatjes waar ik niks van begreep. Hij bood me aan om me haar nogmaals te herstellen of de eerste volgende keer een gratis knipbeurt..ik wil helemaal geen gratis knipbeurt ik wil gewoon me geld terug! nee hoor geen sprake van! ik heb ze toen een laatste kans gegeven en besloot me haar te laten herstellen, de kapster heeft toen een kleurboekje gepakt en wees me aan welke kleur ze der in ging zetten, maar sorry ik ben geen kapster maar zag aan de kleur dat het grijs was dus ik zei ook tegen haar volgens mij wordt me haar grijs…nee nee zegt ze we proberen het gewoon, oke kleur derin uitwassen en drogen….en ja hoor…het was grijs!!! ow ow zegt ze nou dan voeg ik er een beetje goud aan toe…ik begon die buikpijn al te voelen…nou weer verven…wassen en drogen nou het grijs was weg…het geel was weg…dat dacht ik dan want je kon het niet zo goed daar binnen zien. na dat ze klaar was, liepen we naar het raam…ik zag aan de voorkant van me haar nog steeds gele strepen..boven bij me uitgroei was het beige en me haar beneden was witblond….nog steeds ontevreden! de eigenaar liep ff op me af keek ernaar tja tja het is nog vlekkerig maar laat je haar nu maar met rust doe der niks mee….en hij liep weg, dat was het! ik bleef midden in de kapsalon om me heen kijken niemand die wat zij iedereen was aan het werk…ik werd genegeerd..ik voelde de tranen al weer komen heb me spullen gepakt en ben weg gegaan. om het kort samen te vatten: heb 220 euro betaald voor: gele vlekken en 3x haarbeschadiging! deze kapsalon heeft mijn haar verpest! Ik ben tot eindelijk weg gegaan met een hele andere haar kleur dan wat mijn verlang was! En zij benoemen zich zelf professioneel…nou nee ze kunnen beter sluiten want als je niet gespecialiseerd bent in kleuring moet je dat als kapsalon ook niet aanbieden!!!!

Gewenste oplossing

mijn volledige 220 euro terug!

All complaints of