Complaint: badkamermeubel Brescia

user-217816 on 11 December 2013 about Karwei in category klachtmelden

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We kochten op 26 december 2008 bij Karwei Barendrecht als onderdeel van een complete badkamer het badkamermeubel Brescia. Op 10 december 2013 lekkage wegens breuk in het kunststof van één van de twee druksifons. Deze was niet meer leverbaar wegens het failissement van de leverancier. Vervanging door een ander exemplaar was niet mogelijk: sifon te lang, rvs-schoteltje te diep. Ik moest het maar elders proberen.Noch Gamma, Praxis, Warmtetechniek kon het passende type vinden. Het badmeubel was in 2011 nog leverbaar.

Desired solution:

Ik vind dat een onderdeel van iets dat nog geen vijf jaar geleden geleverd is en nog geen twee jaar geleden leverbaar was, nog geleverd moet kunnen worden. Niemand wist door wie het bedrijf overgenomen was. Ik vind het onacceptabel dat wegens een kapotte sifon, je een passende nieuwe dubbele wasbak met twee nieuwe sifons zou moeten kopen.
Graag een oplossing.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Karwei about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Karwei

All complaints of