Complaint: Kastje naar de muur

user-103765 on 18 May 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Klacht .nl bedankt er is wel contact geweest onmiddellijk na plaatsing, dus Selektvracht heeft wel netjes gereageerd, maar het is net of ze mij de klager niet willen begrijpen. Ik blijf formuliertjes krijgen van hen of ik de barcodes even wil invullen enzovoort. Ik heb die code, noch het pakket niet alwaar buren mij voor aankijken, ik heb dat nimmer aangepakt maar die buren hebben een Selektvracht briefje waar dat wel opstaat. Ik stop ermee en ga niet meer de zoveelste keer antwoorden aan Selektvracht, ze veroorzaken een burenruzie en maken de fout van hun pakketbezorger die foutief mijn adres heeft ingevuld niet ongedaan. Ik zie die pakketbezorger vast nog wel een keer en sleep hem desnoods mee naar die buitenlandse buren die boos op mij zijn en mij verdenken hun pakket te hebben.

Desired solution:

Selektvracht had die pakketbezorger even langs moeten sturen zodat die man met mij aan die buren uit had kunnen leggen, dat ik hun pakket niet aangepakt heb. De ruzie woekert nu verder door, NIET bedankt Selektvracht.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er aangegeven dat de ontvanger contact zal dienen op t enemen met de verzender. Wij kunnen dit niet aan de hand van de gegevens van de buren helaas.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of