My complaint:
standaard-in-1-pakket moet per 31/1/2013 ingaan nadat er een monteur alles installeert, na aanleg 2e aderpaar door KPN (op 29 en 30 januari). KPN activeert het pakket al per 21/1/2013 en zegt hierbij de zakelijke aansluiting (telefoon+internet) van mijn werkgever Achmea op die ze hebben uitbesteed aan XS4all (deze loopt op het 1e aderpaar). Tevens claimen ze mijn huistelefoonnummer per die datum en heb ik geen telefoon meer bij UPC.
Na uren bellen, doorverbonden worden, Twitteren met de KPN Webcare etc etc. ben ik nog geen stap verder. Ik moet maar op de koop toenemen dat ik nu tijdelijk thuis voor AChmea op mijn privélijnen (internet en telefoon) werk, mag blij zijn dat ik werken kan! Uitgelegd dat ik veel naar buitenland moet bellen voor mijn werk. Ook mobiel en die gesprekken duren soms lang, wie betaalt deze gesprekken dan? Dat moet ik later maar met mijn werkgever regelen….. Door fouten van KPN kan ik stad en land bewegen en voor erg hoge kosten komen te staan. Dit is toch de omgekeerde wereld?
Verzocht om het standaard-alles-in-1-pakket te annuleren en alles terug te draaien. Dit gaat helaas niet! MIjn pakket is al ingegaan….ja idd, maar dan wel foutief en ik kan nergens gebruik van maken! Ik wil mijn zakelijke lijnen terug. Er wordt me verteld dat dit niet kan, dit moet ik weer aanvragen bij mijn werkgever….
<
Om een erg lang verhaal kort te maken: alles bij KPN loopt langs elkaar. Iedereen verbindt me door met collega´s, andere afdelingen etc. maar er is nog nul komma nul opgelost. Zodra het moeilijk wordt haken ze af en zelfs de webcare reageert niet meer via twitter, die vertellen met dat ik maar moet bellen (waar ik vervolgens wéér niet verder kom!) Wie moet ik hebben, wat moet ik doen om tot een oplossing te komen?? Ik ben ten einde raad.
Desired solution:
- herstel van de zakelijke lijn van Achmea bij mij thuis
- annulering van het standaard-alles-in-1-pakket
- teruggave van mijn telefoonnummer aan UPC
- vergoeding voor inmiddels de uren die ik kwijt ben geweest aan brieven, twitter, telefoongesprekken
- gemaakte telefoonkosten