My complaint:
KLACHTMijn 2 zonen en ik zijn in januari naar tandarts geweest. Altijd stuur ik de facturen via internet naar CZ zodat de zorgverlener direct wordt betaald. Alleen nu ging t mis verbaast bel ik met famed en samen zijn we uitgekomen. We kwamen erachter dat CZ 1x 44,72 naar Famed had overgemaakt en de rest naar mijn bankrek.nr. Er waren 3 rekeningen 2x 44.72 (van mijn zonen die hetzelfde behandeling hebben gehad, voorletter dragen en bijna identieke notanummers) en een bedrag van 50,76 voor mijn behandeling. Nadat ik had opgehangen heb ik direct 50,76 en 44,72 digitaal overgemaakt. Krijg ik verleden week een rekening binnen met incassokosten, dus ik bel. Het bedrag van 44,72 kwam binnen op een notanummer die al betaald was dus hebben ze het teruggestort. Men kan niet meedenken verder schakelen/koppelen, ookal zien ze zelfs in hun scherm 2 bedragen openstaan!? Nee terugstorten met 100% kosten erop. En ik, ik zit niet te wachten op nog meer kosten op kosten. Ik heb hier geen woorden voor
Desired solution:
Terugstorting van incassokosten en wettelijke rente! Ik was in de veronderstelling dat ik de rekening had betaald en zit niet iedere dag op internetbankieren. Onder protest maak ik het nu over inclusief incassokosten, Ik moet wel anders krijg ik nog meer problemen, je zit niet te wachten op nog meer kosten. Jeetje ik vindt het zo belachelijk, ik heb hier echt geen woorden voor. Hoe drijf je mensen in t nauw ......