Complaint: klacht

user-218204 on 13 December 2013 about Kijkshop in category Warenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb begin december 2012 een polaroid tablet gekocht voor mijn dochter. Na 3 maanden moest het voor het eerst gerepareerd worden,het laadde niet op. 3 maanden later weer, deze keer ging het aan. Eind nov 2013 is hij heel heet geworden en laadde daarna ook niet meer goed op. Bleek ook nog een barst in te zitten terwijl het niet gevallen is. Er was ook geen val schade te zien. Ging bij het bedrijf die het voor me heeft gemaakt,bleek dat ze geen poloroid meer doen. gebeld naar kijkshop kreeg ik een ander nummer. Ik kreeg een RMa nr die 10 dagen geldig was. Ik mijn tablet brengen voor 10 dagen, Zei de medewerker, nee mevr die is meer dan een jaar geleden gekocht, dus geen garantie meer , Ik zei ik heb het voor 4 dec. al aangemeld maar kon het pas vandaag brengen. en die rma nr is ook nog 10 werkdagendagen geldig.Ik kon het alleen achter laten als ik de kosten kan betalen. Ik heb heier echt geen plezier aangehad 3 keer binnen een jaar repareren. en dan blijft het nog weken daar.

Desired solution:

dat het omgeruild kan worden voor een nieuwe , want in deze heb ik al geen vertrouwen meer 1 jaar 3 gerepareerd

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Kijkshop

All complaints of