Complaint: klacht

ronbouman on 25 March 2013 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Goedemiddag, ik heb op 22 februari een tablet gekocht. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop. Op 25 maart heb ik alle benodigdheden naar antwoordnummer 10202.Helaas heb ik niets meer vernomen. Kunt u mij vertellen hoe lang ik hierop moet wachten? Het zou ook kunnen dat jullie niets hebben ontvangen. Met vriendelijke groet, ronbouman@hotmail.nl

Desired solution:

Een antwoord op korte termijn

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Makro about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Makro

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Deze melding is door het Makro Customer Service Center in behandeling genomen.
De klant is per e-mail geïnformeerd.

Makro Customer Service Center

All complaints of