Complaint: klacht

user-18410 on 14 August 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds mei 2010 heb ik mij aangemeld als klant bij NEM. Ik heb afgelopen week voor het eerst een factuur ontvangen (tevens laatste aanmaning) doordat NEM mijn adres niet op tijd heeft aangepast. Ik heb telefonisch contact met hen opgenomen maar de medewerkster heeft ABSOLUUT geen empathie getoond en zegt alleen maar dat er binnen 8 dagen betaald moet worden.

Gewenste oplossing

Allereerst excuses, en een klantvriendelijke oplossing in de trant van de factuur te splitsen in verschillende termijnen (of wellicht een korting op de factuur). NEM heeft fout begaan, klant is de dupe!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Diepering - van der Kaaij,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of