Complaint: KLACHT!

user-211389 on 11 November 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Anderhalf maand geleden bestel ik 2 paar Vans via Zalando. Ik eindelijk na 1 maand wachten een mail kreeg dat me bestelling onderweg is naar PostNl. Tenslotte wacht ik 1 week en bel naar postnl. Ik krijg te horen dat me adres niet klopt waardoor me pakket terug wordt verzonden naar Zalando. Ik ben vandaag naar Zalando om te vragen wat er nou allemaal aan de hand is. Krijg ik te horen dat me pakket bij Zalando is en dat zij het niet meer morgen opsturen:@ dit vind ik serieus zo onzin!! Word zo kwaaaad om dit! En een vrouw aan de lijn laat mij amper uitpraten:@ hangt ze op!

Desired solution:

Ze moeten me pakket opnieuw opsturen!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Responded on 09 December 2013 at 22:43

Ik mocht niet dezelfde dingen bestellen omdat alles al was uitverkocht-_-' wat heb ik daar dan aan? Niks! Onzin ik betaal toch de verzendkosten snap niet dat het zo moeilijk is en die medewerkers zien toch dat er geen huisnummer bij staat waarom wordt er dan geen contact opgenomen plus ik belde na dat ik me bestelling had geplaatst of alles klopte en die klantenservice ze laten je amper uitpraten:@

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant is telefonisch via onze klantenservice op de hoogte gebracht van het feit dat wij niet de mogelijkheid hebben een bestelling opnieuw te verzenden. Hiervoor dient de klant een nieuwe bestelling te plaatsen.

All complaints of