Complaint: klacht

user-43735 on 15 March 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb vanmorgen, inplaatst van de Telegraaf,
2 kranten ontvangen nl de Stentor.
Ik hoop dat in de toekomst niet meer voorkomt.

Gewenste oplossing

Dat ik elke dag weer mijn Telegraaf in de bus krijg.

All complaints of