Complaint: klacht

user-52377 on 09 June 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanaf 7 juni is er elke dag een koerier geweest om mijn pakketje uit het buitenland te bezorgen. Ik ben overdags echter nooit thuis. Ik heb inmiddels al drie briefjes ontvangen, daar staat een tel nr op van het depot maar die neemt de telefoon nimmer op (op alle mogelijke tijdstippen geprobeerd). Daarnaast is er op geen van de drie briefjes de barcode genoteerd dus ik kan deze zelf ook niet tracken.
Tot slot, het briefje van 8 juni gaf aan dat de volgende poging 9 juni zou zijn tussen 18 – 21. Ik was weliswaar 18.10 thuis, maar de koerier had niet echt ver kunnen zijn als hij daadwerkelijk op de afgesproken tijd was gekomen. Indien er een manier was om hem te bereiken had ik wellicht mijn pakket kunnen bemachtigen.
Na wat gezocht op internet lees ik enorm veel soortgelijke klachten over de werkwijze van Selektvracht, die zelfs uit 2004 dateren. Blijkbaar zijn de klanten niet tevreden, maar er is geen verbetering waar te nemen.

Desired solution:

Dat het pakketje op een depot wordt achtergelaten, zodat deze niet wordt teruggestuurd naar de afzender. Daarnaast betere bereikbaarheid van selekt vracht. Het vermelden van de barcode van het pakket op het briefje. En eventueel een mogelijkheid om contact op te nemen met de desbetreffende koerier (bij andere postbedrijven kan dit al jaren).

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met de dienstverlening van Selektvracht B.V.
Hopelijk heeft u uw pakket uiteindelijk in goeden orde ontvangen.

Met betrekking tot uw suggesties het volgende: vaak is het wel mogelijk om een pakketje af te halen op ons depot, maar het wordt hier niet standaard vastgehouden. Hiertoe dient u dus een afspraak met het depot gemaakt te hebben. We begrijpen van u dat u nu net moeite had ons depot te bereiken. Het spijt ons dat te horen. Eventueel zou u in een toekomstig geval onze klantenservice kunnen vragen contact te leggen met het depot voor u.
Contactgegevens van bezorgers zijn bij ons niet beschikbaar.

Om u eventueel nog van dienst te kunnen zijn vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice van Selektvracht onder e-mailadres klantenservice@selektvracht.nl met vermelding in de subjectregel de volgende referentie "Klachtenoplossing.nl 20110609185819". Graag ontvangen wij in uw e-mail uw adres-en contactgegevens en indien mogelijk de pakketgegevens. Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen om vervolgens met u naar een oplossing te gaan zoeken.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of