Complaint: klacht

user-105386 on 28 May 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste meneer/mevrouw

Op 21 mei hebben wij een midweek geboekt bij het meerdal. We hadden twee huisjes 616 en 818.
Toen wij bij ons huisje aankwamen 616 hing er een hele bedompte lucht vochtig, klam.
De opgemaakte bedden voelde ook zeer klam aan bijna nat zelfs. Ik was blij dat ik mijn eigen dekbed bij me had,maar dit gelde niet voor mijn kinderen en die zeiden ook gelijk mama alles is nat. Ik had één deken die we over hadden in de kast gelegt toen ik die er vrijdag weer uithaalde was deze echt nat. Jammer voor de mensen die na ons kwamen.
Vervolgens wilde we onze spullen in de kluis opbergen maar deze was ook kapot.
Na een avondje op de bank gehangen te hebben waren mijn shirt en broek vochtig van de bank en er zat ook een vreemde geur aan de bank.
De volgende dag wilde ik mijn zoon van 10 op gaan geven voor de cool factor was er niet alleen in de vakantie. Dit wordt nergens aan gegeven dat deze activiteiten alleen in de vakantie zijn een grote terleurstelling voor mijn zoon want op tv was hij er helemaal lekker mee gemaakt d.m.v reclamespotjes. Ik dacht dan geef ik hem op voor raften van de wildwaterbaan maar ook dit was er niet. Kortom geen activiteiten beschikbaar alleen een waterfiets.
Dit hebben we ook gedaan maar deze waterfietsen waren totaal niet onderhouden. Ze piepte en kraakte aan alle kanten en fietsen was zeer zwaar.
Zelfs met twee volwassen was het geen doen.
Het huisje 818 hing in de slaapkamer en zeer bedompte geur en er hing een kattenpis lucht.
Dit rook je vooral als het raam dicht was echt een pure kattenpis lucht. Niet echt fris om hier kinderen te laten slapen.
Donderdag wilde we gaan bbq en en wilde we om 17:00 nog even stokbrood halen. Supermarkt dicht om 17:00 op donderdag vind ik ook erg vreemd.
Ook woensdag nog naar het pannekoekhuisje geweest waar je een pannekoek kreeg van 1 cm dik en niet gaar.Gewoon puur deeg na navraag gedaan te hebben bij de ober bleek dit zo te horen. U begrijpt dat dit geen smakelijke maaltijd was.
Kortom een weekje waar we hard voor gespaard hebben viel zwaar tegen door geen activiteiten waar we ons op verheugd hadden en een zeer verouderd huisje. Ook het zwembad viel zeer tegen alles is verouderd op de plaatjes wordt het mooier afgebeeld als dat het is.
Na alle klachten ook wat positiefs al het personeel was zeer vriendelijk.

Desired solution:

Een nieuw weekend in een niet verouderd park waar we d.m.v toppings alle niet geplande activiteiten als nog gedaan kunnen worden.
EEn tegeoedbon voor een park met een bepaald bedrag heeft voor ons geen zin want we moeten er dan toch te lang voor sparen.
En dit is voor ons financieel niet op te brengen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht werd afgehandeld door de afdeling Guest Relations van desbetreffende park.

All complaints of