Complaint: klacht afspraak

user-120557 on 18 September 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na mijn laatste klacht, heeft KPN met mij een klacht afspraak gemaakt, ik zou dan door de afdeling klachten worden gebeld. Hiervoor werd mij een datum opgegeven; 18 September, ik mocht zelf het tijdstip kiezen, ik heb gekozen tussen 08:00 en 10:00 uur, ach ja weer 2 uur beschikbaar voor de KPN. Maar helaas geen telefoontje ontvangen, dus nu om 12:00 uur maar weer eens de KPN gebeld. Gelukkig heb ik een klachtendossiernr. gekregen. De medewerkster deelde mij mee, dat mijn klacht nog niet was behandeld en ik dus nog niet kon worden teruggebeld. Vreemd hoor want de afspraak was toch op verzoek van de KPN en ik had er vrij voor gehouden. Antwoord van de medewerkster:”ja het is heel druk op die afdeling”. Goh denk ik daar kan ik me wel wat bij voorstellen, heb nog geprobeerd te zeggen dat ik ook al geen antwoord had gekregen op mijn brief van 1 Augustus, maar dat was tegen dovenmans oren.

We wachten dus maar weer af. ps ondertussen wel weer een factuur voor de glasvezel gekregen, heb dus nu 2 facturen van 2 verschillende pakketten over dezelfde periode.

Desired solution:

Dat ik geleverd krijg voor de afgesproken prijs het juiste pakket en een vergoeding voor alle door mij besteedde tijd en kosten.

All complaints of