My complaint:
Geachte dames, heren,
Hierbij wil ik u even laten dat ik zeer ontevreden ben over de afhandeling van een schade aan onze telefoon.
Het betreft een HTC Incredible S, gekocht op 5 mei 2011 met Vodafone abonnement.
Op vakantie in Italië sliep mijn dochter in een tent en had de telefoon bij zich op een kastje.
Toen zij s’morgens de telefoon aanzette vertoonde het beeldscherm opeens witte vlekken.
Wij waren in de veronderstelling dat het beeldscherm een defect had en wij gingen dus bij terugkomst naar Belcompany in Heerlen in het Corio Center.
Zij hebben de telefoon opgestuurd naar Teleplan en na drie weken kregen wij het bericht dat de telefoon niet meer gerepareed kon worden ivm vochtschade……?
De vochtverklikker van de telefoon was licht verkleurd, die van de accu niet.
Ik kan u verzekeren dat de telefoon nooit met direct water in aanraking is geweest.
Zij gaven de verklaring dat de condens in de tent door regen en warmte en temperatuursverschillen het vocht in de telefoon veroorzaakt heeft.
Dit is natuurlijk heel vervelend… mede doordat de telefoon nu niet meer gerepareed kan worden en er bovendien geen garantie is nu er sprake zou zijn van oxidatie.
En dat voor een dure telefoon van drie maanden oud???
Wij waren absuluut niet op de hoogte dat een telefoon van die prijsklasse zo gevoelig kan zijn ?? Ik verwacht toch wel betere kwaliteit van een dergelijke telefoon?
En wat mij nog het meest stoorde was de houding van het personeel van Belcompany te Heerlen.
Een zeer arrogante en ongeinteresseerde houding van de filiaalleider, die niet eens de moeite neemt je even te woord te staan en die alleen maar van 4 meter afstand roept
“een televisie zet je toch ook niet buiten als het regent”.
Volgens hem mag je met een telefoon niet buiten bellen als het regent, niet in je broekzak hebben als het regent, niet op de badkamer laten liggen….etc
Dat kan allemaal wel zo zijn, maar dat is ook beslist niet gebeurd…. En ook een tv mag je in de tent gebruiken……
Mag je een telefoon dan niet mee op vakantie in de tent nemen?????
Kijk dat er schade is ontstaan ok, maar dat je aan de balie van de winkel als een klein kind wordt behandeld en niet geloofd wordt door een jongen die zich voor doet als alleswetend en zeer arrogant en klantonvriendelijk is vind ik nog wel het aller vervelendste…..
Hij riep alleen af en toe iets van 4 meter afstand terwijl hij met een andere klant bezig was……., kom er dan even bij staan en praat even persoonlijk met je klanten, zo komt het op mij over alsof hij alleen maar wil verkopen en als je met een probleem komt heb je pech gehad!
Dit vind ik zeer onprofessioneel en zeer klantonvriendelijk….. en ik denk dat ook dit niet jullie visie van een goede filiaalhouder is?
Ik zou wel eens willen weten wat jullie visie hierop is, ik hoor graag van jullie,
Desired solution:
vergoeding telefoon.