Complaint: Klacht beschikbaarhoudingsprovisie SNS bank

user-75218 on 01 March 2012 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik probeer vanaf september mijn hypotheek over te sluiten van de ING naar de SNS bank. Na een lange periode van elke keer weer nieuwe en andere stukken die opgestuurd moesten worden en per week nieuwe regels waar weer nieuwe informatie voor nodig was. Hadden we na deze lange tijd eindelijk 2 weken geleden het groene licht om de hypotheek te mogen oversluiten. Dit ging gepaard met de nodige klachten en een boete van de ING omdat we te laat waren met de oversluiting. Deze hele periode verliep met een aantal klachten die tot op heden goed opgelost werden door de SNS. Daar gaven ze toe dat dit niet de gang van zaken was. Nu 2 dagen voor we naar de notaris gaan heeft de SNS weer wat nieuws en krijgen we opeens een rekening van 1025 euro voor beschikbaarheidsprovisie, omdat we te laat zijn en de offerte over tijd is. Het moet nu niet gekker worden. De SNS heeft er alles aan gedaan om de oversluiting zoveel mogelijk te vertragen met elke keer weer nieuwe papiertjes en regels. Onze hypotheekadviseur heeft ons toegezegd dat we ruim op tijd zijn en dat de offerte nog wel 9 maanden geldig blijft. Ook hij begrijpt niks van deze actie van de SNS.

Desired solution:

Kwijtschelding van deze zeer onterechte provisie

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that SNS Bank posted

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De provisie wordt vergoed door SNS Bank.

All complaints of