My complaint:
Mijn vriend kreeg van zijn werk als dan 2 x een kasteelbon van Bongo, in totaal t.w.v. bijna 500 euro. Deze waren geldig tot februari 2012, de tijd tikte, dus ik keek op de site of er een mogelijkheid was tot verlenging, zodat we er op een later tijdstip gebruik van konden maken. Op de site stond dat dit inderdaad mogelijk was, indien we administratiekosten zouden betalen.
In oktober wilde ik de bon verlengen zodat we een kasteelweekend konden doen. Maar wat bleek, de bon kon tot “maximaal” 6 maanden na geldigheid verlengd worden!!!! Ik heb meteen contact opgenomen met Bongo, maar ik kreeg alleen maar de al bekende regeltjes te horen. Ze wilden me niet tegemoet komen. Via facebook nogmaals de klacht gemeld, en weer kreeg ik alleen te horen wat ik al wist. U bent te laat, u heeft pech. En op de vraag of ze me niet op een of andere manier tegemoet konden komen kreeg ik tot op de dag van vandaag gewoon geen reactie!
Desired solution:
Enige tegemoetkoming zou fijn zijn, of dat ze in ieder geval de houdbaarheid verlengen. Dat zij zogenaamd niks meer verdienen aan verlopen bonnen, in verband met bepaalde contracten met hotels, daar geloof ik niets van! Hoe zit het dan met alle andere bonnen die in omloop zijn. Een pluim is ook gewoon te verlengen. Bongo houdt zich teveel aan regeltjes en doet niet aan klantvriendelijkheid. Iedereen zal ik aanraden om géén bongo te kopen!! Te korte houdbaarheid en geen aardige service.