Complaint: klacht buchauffeur lijn 158

user-145598 on 29 November 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik stond vandaag om 11.10 uur met mijn auto achter de Arrivabus met kenteken BT-BX-40 in Heeswijk bij de kerk richting Veghel.De buschauffeur had een passagier uit laten stappen en reed aan zonder richtingaanwijzer aan te zetten. Onderwijl dat dit gebeurde was er een vrachtauto van Van Opzeeland met een behoorlijke lengte (die voorrang had omdat hij van rechts kwam op een gelijkwaardige kruising)al halverwege met de draai naar links voor bovenstaande bus langs aan het afslaan. Helaas kon deze vrachtauto de draai niet afmaken omdat hij te weinig ruimte had, omdat de Arrivabus “doorduwde”.Door bovenstaand voorval ben ik met mijn auto achteruit gereden zodat de Arrivabus naar achteren kon komen, zodat de vrachtauto er door zou kunnen. Helaas gebeurde er niets. Aangezien ik om 11.25 uur een afspraak in het Ziekenhuis in Veghel had, ben ik uitgestapt en naar de chauffeur van uw bus gelopen om te vragen of hij a.u.b. een stukje naar achter kon rijden, zodat het verkeer door kon rijden.Het antwoord van de op leeftijd zijnde persoon was dat de vrachtauto maar terug moest gaan, daarna sloot hij de deur voor mijn neus. Ik werd kwaad, en zei dat ik een klacht zou indienen, dit zou de vrachtwagenchauffeur ook doen. Eindelijk na ongeveer 10 minuten ging de buschauffeur een stukje naar achter en kon het verkeer weer verder. Helaas door bovenstaande kwam ik pas om 11.45 uur bij mijn afspraak in het ziekenhuis. Slechte aktie van jullie chauffeur!!!

Desired solution:

chauffeur aanspreken op gedrag

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arriva posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Ik heb nog niets gehoord van Arriva

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezer er voor om uw reactie via ons eigen registratiesysteem op te lossen, dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen.
U kunt uw reactie rechtstreeks bij ons achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op

Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of