Complaint: klacht buren

user-49539 on 13 May 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hebben in de periode van 9 t-m 13 mei een bungalow gehuurd. Nummer 553. Naast ons zaten buren die nooit thuis waren, maar wel twee honden in de bungalow achterlieten. Terwijl het mooi weer was konden we ´s middags niet buiten zitten omdat de honden constant aan het blaffen waren. Terwijl het mooi weer was en onze jongste zijn middagslaapje deed waren we gedwongen in de bungalow te zitten. Dit hebben we op dinsdag en donderdag telefonisch gemeld bij de receptie. Bewaking is komen kijken maar omdat er niemand was is er verder niks aan gedaan. We hebben (voor onze portemonnee) genoeg betaald een midweekje maar dit vonden we echt jammer.

Desired solution:

Wellicht kunnen jullie aan hondebezitters melden dat bij klachten van buren ze verplicht zijn hier actie op in te zetten.Ook moeten ze telefonisch bereikbaar zijn als ze de honden achterlaten in de bungalow. Er kan ook wat anders aan de hand zijn.
Dit is wellicht een oplossing op lange termijn voor andere vakantiegangers. Voor ons zelf ben ik heel eerlijk. We zouden graag nog een keertje terugkomen maar dan naast hondeloze buren.... Wellicht kan Center Parcs hier een steentje aan bijdragen!!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from CenterParcs

13 years ago - We hebben contact opgenomen met de gast . We begrijpen dat het erg vervelend is wanneer er constant honden zitten te blaffen in de cottage ernaast. Het park is op verschillende tijdstippen naar de cottage gegaan on de eigenaars van de honden te spreken. Helaas was er nooit iemand aanwezig en kon het probleem niet worden opgelost. We hebben de gast onze excuses aangeboden. Als tegemoetkoming voor deze vervelende situatie hebben we de gast een cadeaubon aangeboden met een waarde van 20% van de betaalde netto huurprijs. We vertrouwen erop de klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld. Met vriendelijke groet, Webcare Team Center Parcs

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de gast een cadeaubon aangeboden met een waarde van 20% van de door hun betaalde netto huurprijs.

All complaints of