My complaint:
Midden oktober telefonisch een originel premium cottage gereserveerd bij Centerparcs (port zelande). 498 euro voor een weekend. Ik vroeg mw. of ik beter nog even kon wachten ivm lastminutekorting. Mw. gaf aan dat ik al vroegboekkorting ontving en dat het geen zin had om later te boeken. Nu ongeveer 1.5 week later, staat hetzelfde huis voor 180 euro minder op de site! Ik gebeld, waarbij je een zeer onvriendelijk mw. aan de telefoon krijgt die letterlijk zegt: dan heeft u pech. Ik kan hier niets aan doen en u heeft te vroeg geboekt!!! Hier kan ik echt niet bij. En eigenlijk maakt de reactie van deze medewerkster me nog veel bozer. Wat zijn dit voor medewerkers zeg. Ik begrijp echt wel hoe een lastminute werkt, maar als ik hier expliciet naar gevraagd heb, vind ik dit erg klantonvriendelijk. Ik zou het zeer waarderen als er enige tegemoetkoming zal plaatsvinden, al zijn het maar toppings. 180 euro verschil…ongelooflijk wat een bedrijf
Desired solution:
Wanneer ik een tegemoetkoming krijg van mijn reissom of evt. toppings. Maar een tegoetkoming vind ik echt op zijn plaats.