Complaint: Klacht energie direct

user-141012 on 10 November 2012 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Betreft: Klacht in verband met kennis helpdeskmedewerkers

Ik heb nou al meerde keren contact gehad met Energie direct en Intrum Justitia over betalingen. Ik heb een betaal afspraak moeten maken omdat ze geen facturen opsturen. Ik heb al 10x het juiste email adres door gegeven maar deze is nog steeds niet gewijzigd. Op deze manier kan ik ook niet zien wat mijn jaar nota is en/of maand bedrag.
Nu is het overgezet naar Intrum Justitia.
Ik heb ook met hun een regeling proberen te maken maar iedere keer krijg ik een medewerker aan de telefoon die mij ten eerste niet netjes te woord staat en ze hebben allemaal een agressieve houding aan de telefoon. Ik heb ook bij iedere keer weer een betalings afpraak gemaakt, waar INTRUM JUSTITIA zich NIET aan houd, want ze zeggen gewoon dat ik die afspraak niet heb gemaakt. Nu bellen ze ons op en hangen meteen weer op. Dit is nu al 10x op 1 dag geweest. Ik vind dit stalking en onbeschoft, ik heb terug gebeld en dan doen ze net of ze van niets weten, terwijl ze met nummerherkenning bellen. Ik heb ook gevraagd of ik een klacht kan indienen, omdat ik het niet de normale manier van omgang vind.

De medewerker zei helemaal niets en ik zei “hallo is daar iemand”,, toen zei hij “ja” en verder weer niets. Ik gaf aan op een hele nette manier, met een kalme stem dat ik graag antwoord wil hebben op mijn vraag maar hij kon me dat niet geven en zei weer voor 30 seconden niets. Ik vroeg of ik dan maar terug moest bellen en hij zei, “dat kan JIJ doen mevrouw”
Ik was al zeer ontevreden over Energie Direct. Dit is voor mij de druppel en ik ga daarom ook overstappen naar een bedrijf die zijn zaakjes wel op orde heeft.
Ik hoop alleen dat er ook iets met mijn klacht word gedaan, en dat jullie hier iets van leren.

Desired solution:

Ik wil dat die betaling word kwijt gescholden omdat ze ten eerste een belachelijk en veelte hoge jaar nota sturen en dan krijg ik niet eens de kans om dat te betalen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste mevrouw van Katwijk,

Ik heb je zojuist telefonisch gesproken en we zijn gelukkig samen tot een oplossing gekomen. Ik wil je nogmaals melden dat als je nog vragen hebt of een beetje geholpen dient te worden dat je dit ook kenbaar kan maken aan ons via Facebook.
Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd en ik wens je nog een hele fijne avond toe!

Groetjes^Rosalie energiedirect.nl.

All complaints of