Complaint: klacht huurwoonbemiddeling

user-68685 on 08 November 2011 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

er word elke maand een bedrag van 14,95 automatisch van mijnrekening afgehaald voor huurwoonbemiddeling daar ik nooit iets heb gehad met dit bedrijf zou ik graag per omgaande 2x 14.95 teruggestort zien op mijn rekening en wil niets met deze organisatie te maken hebben.
Mevr.J.Bakvis

Desired solution:

Dat dit geld zo spoedig mogelijk op mijn rekening teruggesort wordt.het is betaald via Doc Data onder betalingskenmerk Pid2096140449t

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevropuw Bakvis,

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij voor u uw abonnement hebben stopgezet.

Uit onze gegevens blijkt dat u zich op 7 oktober jl om 13:09 uur bij ons heeft aangemeld. Die zelfde dag heeft u om 13:19 uw akkoord gegeven voor uw abonnement. U hebt dit niet per ongeluk kunnen doen, u moet hier namelijk meerdere stappen voor ondernemen, waaronder uw bankrekeningnummer invoeren en het akkoord geven voor de incasso.

Omdat wij nu uw inschrijving hebben verwijderd en de laatste incasso op 7 november is geweest , zullen wij u uit coulance de laatste afschrijving retourneren.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of