Complaint: Klacht i.v.m. wijzigen gate m.b.t. vliegvakantie naar Ibiza op 5 juni 2013

user-184118 on 15 June 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Onze vlucht (OR 597)richting Ibiza vetrok vanaf Gate D79. Wij zaten daar ruim op tijd voordat de boarding tijd was ingegaan.Gate D79 bevind zich beneden de hoofd pier. Hier is omroep informatie niet te horen! Toen wij ons meldden om aan boord te gaan, werd ons verteld dat we niet bij de goede Gate zaten want ons vliegtuig vertrok nu opeens vanaf Gate D85. In de tijd dat wij daar hebben zitten wachten heeft niemand ons informatie verstrekt m.b.t. de wijziging van de Gate. Wij zijn toen heel snel naar Gate D85 gerend en zagen tot onze stomme verbazing dat de slurf werd afgekoppeld!! Wij konden niet meer mee en hebben 2 nieuwe tickets moeten kopen t.w. € 320,00

Desired solution:

Als wij de extra gemaakte kosten kosten ad € 320,00 vergoed krijgen. Dit bedrag is opgebouwd uit 2x stoel a € 145,00 en 2x bagage a € 15,00.
Tevens hadden wij voor deze reis 2 Exit stoelen gereserveerd. Dit heeft ons € 24,00 gekost en we hebben er geen gebruik van kunnen maken.
De totale kosten post komt hiermee op € 344,00

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 19 juni telefonisch contact gehad met de klant. Vriendelijke groet, webcareteam Arke

All complaints of