Complaint: Klacht klantvriendelijkheid Etos Wesselerbrink, winkelcentrum Zuid

user-67562 on 29 October 2011 about Etos in category Drogisterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Tijdens de 80-jarige actie van Etos met de nagellak van L’oreal ben ik geweest in het winkelcentrum Zuid te Enschede. Toen de actie inging, pakte de medewerkster zelf twee flesjes nagellak om dit vervolgens aan een kennis van haar te geven. Toen ik zei dat ik dat niet vond kunnen, was mevrouw verontwaardigd met de mededeling ”Ik kan in mijn winkel doen wat ik wil” Dit vind ik absoluut niet kunnen! Wij als klanten werden steeds erop geattendeerd dat wij niet meerdere flesjes mochten vasthouden totdat onze vrienden/familieleden kwamen, maar vervolgens pakt de drogist dit zelf!

Desired solution:

Ik hoop dat ze zich realiseert dat ze een voorbeeldfunctie voor de klant heeft, en wat doet aan haar klantvriendelijkheid.

All complaints of