Ik had/heb een klacht over Ziggo en nu krijg ik ineens te maken met een engelstalige site van World-Press!
Hier heb ik dus niet om gevraagd en ik wil daar niets! mee te maken hebben! Ik heb dus een klacht tegen... Read more
Een dik compliment voor www.klachtoplossing.nl:
Nooit gedacht dat Hi na het melden van mijn klacht op deze site zo snel zou reageren, ofschoon de klachtbehandeling door Hi op het schandalige af is, gemakzuchtig en incompleet qua "uitzoeken hoe het zit" MAAR... Read more
Na mij aangemeld te hebben bij klachtenoplossing.nl heb ik ze tot 3 keer toe gemaild met de vraag een, per ongeluk, dubbel geplaatste klacht aan te passen. Dit is 3 weken later nog niet gebeurd en antwoord op m'n mails... Read more
Omschrijving klacht
Ik vind het jammer dat er zo weinig complimenten op de site staan
Gewenste oplossing
Als er meer complimenten geplaatst worden op klacht.nl Read more
Even een complimentje voor de makers van deze site!
Lekker je klachten kwijt kunnen
heeft elk mens wel eens nodig. Read more
Zodra ik ben ingelogd met mijn kersverse account, kan ik geen klacht melden. Na het invullen van het bedrijf en dan op "Verder" klikken, blijft het scherm leeg. Als ik niet ben ingelogd, werkt het wel. Read more