Complaint: Klacht over afhandeling optie rondreis best of Tanzania

user-96638 on 14 April 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De afgelopen 2 weken heb ik diverse malen telefonisch contact gehad over een optie op de 16 daagse reis Best of Tanzania. Ik heb meerdere malen met verschillende contactpersonen moeten bellen om een bevestiging te krijgen van een optie die kostenloos werd aangeboden op de rondreis. Gisteren (13-4) heb ik na 2 weken een bevestiging en daarna tevens een annulering van de optie ontvangen (boeking met boekingsnummer 2660045939). Vandaag 14-4 weer opnieuw gebeld om de optie voor 5 dagen in te boeken (onze gegevens waren weer niet bekend), krijg ik vandaag ook een ‘betalingsherinnering’ met factuurnr 2660045939 met een bedrag van 829,08 euro! Waar komt dit vandaan? Ik heb niks geboekt! De communicatie verloopt erg slordig met Arke. Ik ga er vanuit dat het om een misverstand gaat en ik vertrouw op een correcte afhandeling van deze klacht en onrechtmatige factuur.

Desired solution:

Zie hierboven, factuur ingetrokken. Zie van verdere reisoptie af. De willekeur aan elke keer verschillende contactpersonen maakt communicatie erg onduidelijk en niet klantvriendelijk.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 17 april 2012 telefonisch contact opgenomen met de klant. Arke, Afdeling Klantenservice

All complaints of