Complaint: klacht over bezorgen

user-146878 on 04 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

hierbij wil ik u mededelen dat ik voor niets een vrije dag heb genomen
het pakketje zou bezorgt worden tussen 11.00 en 18.00
de bezorger kwam echter pas +/- 20.30
de bezorger melden mij als exuus dat hij zo laat was omdat er iets tussen kwam
hij melde mij dat hij niet ingeroosterd was en ook ergens anders werkte
en dat hij daarom zo laat was

Desired solution:

waar ik tevreden over zou zijn
een vrijedag kunt u mij niet terug geven maar kost mij wel mijn dag werk en geld dus
vind dit niet netjes dat ik de hele dag thuis moest zijn terwijl ik gewoon naar mijn werk had kunnen gaan
de oplossing die laat ik aan u over
want een dag geld is vast te veel gevraagt

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Normaal gesproken had het depot het pakket uitgesteld tot de volgende dag. Zij hebben er echter voor gekozen hun uiterste best te doen het pakket dezelfde dag nog bij de klant te leveren. Wij zullen hierover geen klacht noteren bij het depot.
Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of