My complaint:
Ik heb een pakketje besteld en heb als bezorgadres, mijn kantooradres opgegeven, want daat zitten mijn collega en ik van 07.00 uur tot 19.00 uur, dus altijd iemand aanwezig. Via track en trace kom ik erachter dat mijn pakje op 22/1 is aangeboden( ik heb niemand gezien), op 23/1 is aangeboden.(weer niemand gezien) ook geen berichtje in de brievenbus, zoals op de site staat aangegeven.Op 24/1 contact gehad met Selektvracht. Zij gaven mij het tel.nr van het depot, omdat mijn pakje op 24/1 tussen 17.00 uur en 21.00 uur afgeleverd zou worden. Van 14.00 uur tot 17.00 uur heb ik iedere 5 minuten geprobeerd dit depot telefonisch te pakken te krijgen. De telefoon werd niet opgenomen. Toen ik om 19.00 uur het pand verliet was er nog steeds geen pakje geleverd. Op het hek heb ik toen ee A4tje vastgemaakt met mijn telefoonummer, het nr. van het pakje en het verzoek om mijn pakje tijdens kantooruren af te leveren. Uiteraard ben ik niet gebeld en op de site staat weer dat mijn pakje is aangeboden en dat ik weer niet thuis was, waarna mijn pakje nu terug gaat naar het sorteercentrum. Ik vind het niet van enig inzicht getuigen dat als je 3 x voor een dicht hek komt te staan, het niet in je opkomt om het misschien op een ander tijdstip te proberen.
Desired solution:
als mijn pakje alsnog tijdens kantooruren (dus niet in het weekend) bezorgd gaat worden en iemand mij daarover gaat bellen