Complaint: klacht over cadeaubon

user-204693 on 11 October 2013 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Volgens de cadeaubon moest ik naar telegraaf.nl/Autovisie gaan,adresgegevens en actiekode invoeren. Op de site zie ik van alles staan, maar ik kom niet op de site van gratis exemplaren

Desired solution:

Duidelijker info op de site zodat je niet hoeft te zoeken.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - We have sent an email to Telegraaf about your complaint

All complaints of